.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش پراکنده برف در هراز

رئیس اداره راه و ترابری هراز با اعلام اینکه بارش پراکنده برف و باران را در این محور شاهد هستیم، گفت: بار ترافیکی محور هراز روان است. 

به گزارش شمال نیوز  علی نوری‌زاده در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه بارش پراکنده برف و باران را در این محور شاهد هستیم اظهار داشت: بار ترافیکی محور هراز روان است.
وی تصریح کرد: فعلا محور هراز باز است و تردد در آن انجام می‌شود.
نوری‌زاده یادآور شد: در منطقه امامزاده هاشم و ارتفاعات بارش پراکنده و خفیف برف را شاهد هستیم و در پائین دست نیز باران در حال باریدن است.
رئیس اداره راه و ترابری هراز با اعلام اینکه بیش از سه اکیپ راهداری به صورت آماده‌باش در حال فعالیت هستند، ابراز داشت: ماشین‌های نمک‌پاش، برف‌روب، بیل مکانیکی، لودر و دیگر ماشین‌آلات راهداری در محور مستقر هستند.
وی با اشاره به اینکه در تعطیلات اخیر اوج ترافیک محور هراز در شب جمعه گذشته بود، عنوان کرد: حمل و نقل ماشین‌های سنگین نظیر کامیون در محور آزاد است ولی تریلرها نمی‌توانند از این محور تردد کنند.
این مسئول در توصیه به رانندگانی که قصد سفر از آمل به تهران یا بالعکس را دارند، اذعان داشت: حتما از وضعیت فنی، گرمایشی و موتوری خودروی خود اطمینان کامل داشته باشند و خودروها نیز مجهز به زنجیر چرخ در مواقع ضروری و برف و کولاک باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.938 seconds.